.

Redovisningen kändes relativt bra men var grymmt nervös när jag skulle fram men enligt läraren hade det inte märkts på mej :)

Nu sitter jag och pluggar igen, nu är de tyska som gäller. Har prov på både torsdag och fredag, usch säger jag!



De är något som saknas inom mig, som om det finns ett hål i hjärtat på något vis, saknar nog något eller någon men tror den känslan bildas av många olika grejer som hänt. Kan inte sätta ett ord på det...




Nu ska ja plugga in alla de 99glosorna i tyskan :/

/Christin

Kommentarer
Postat av: Clara

<3 lycka till med hålet, o så mindre viktiga, tyskan. <3 så himla bra o träffa dig ibland i skolan Kickan. <3

2008-10-22 @ 22:42:52
URL: http://claralennartsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0