Den där låten...

Sitter och lyssnar på låten, den låten som spelades på Viktorias minnesstund på Gullbranna. Som senare spelades på andra minnestunder och på begravningen. Den låten som får mig att minnas allting. Den låten är så underbart vacker, "Bli kvar hos mig" av Folk... Imorgon är det tre hela månader sen den hemska kvällen/natten. Den natten då hon försvann från oss på jorden.

De är först nu man börjar förstå, men allt känns fortfarande så otroligt konstigt. De händer att man ser denna underbart vackra och fina flickan i skolan och på andra platser där men brukade se henne. Man inbillar sig att man ser henne för att saknaden är så stor, man vill så gärna se henne där.

Flickan är så otroligt saknad, så otroligt omtyckt och älskad. Hoppas vi ses snart, att tiden inte går allt för långsamt. Älskar dig, Viktoria Rogö.



Nu, om ca en timma åker jag mot tenhult och senare till Älgabecksryd för att senare sätta mig på en buss tillsammans med mina vänner. En buss som kommer att ta oss till Göteborg! Hoppas på en underbar helg!


(Skrivit vid kl. 15.00, fredagen den 3 oktober 2008. Strömlöst  så kunde inte lägga upp inlägget då...)

/Christin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0