David

Min bror har börjat hota mig med olika saker.

Igår sa han: (när han låg i min säng med täcket över huvudet och jag hoppade på honom)
"mej säga till mamma, mamma inga doton, titti åka doton, doton kippa titti NÄSA"
Och sen sa han
"mej säga till mamma, mamma inga doton, titti åka doton, doton kippa titti HUVUD"
(jag ska säta till mamma, mamma ska ringa doktorn, christin åka till doktorn, doktorn klipper av christins näsa/huvud)

Idag sa han
"mamma inga doton, doton kippa titti näsa o ge titti gisputa, titti huvud gis!"
(Mamma ska ringa doktorn, doktorn klippa christins näsa och ge chistin en grisspruta i huvudet så christin får gris huvud!)

Undra hur man egentligen ska tolka honom, men han skrattar ju när han säger de så man ska väll inte behöva oroa sig för mkt, men pojken har hemska ideer!

Nu ska ja snart iväg på Söndagsskolsledarträff, lagom skoj..

/Christin

Kommentarer
Postat av: Clara

hahha. började skratta när jag läste det asså. xD

2008-10-11 @ 15:55:37
URL: http://claralennartsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0