Dagen

SKOLA som vanligt med ett hemskt tyskaprov.
Efter skolan så satt ja kvar och pratade med några klasskamrater innan jag följde dem till bussen, träffade Patricia och sedan gick ner en sväng på stan (ca30min) fick en hel del köpt :)
Sen blev det innebandy :)


Pappa var inne och kollade på mitt konto, kontot såg relativt stabilt ut men han påpekade att många av de ställen som jag betalat med kort var på olika cafeer :P
"mitt fredagsfika" blev mitt svar, hehe, kankse får ta och ta ut pengar i en automat så pappa inte kan se vad ja köper för något:P

Nu ska ja snart sova, ska försöka läsa lite tyska texter innan jag intar sängen.





Nya mössan =)

God natt
/Christin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0