Resursdag!

Härligt härligt och åter igen härligt!
Med radion på hög volym har ja varit på toppenhumör, dansat runt som en galning och lett för mig själv och haft det helt tipp topp hemma, helt själv! UNDERBART!

Idag har ja:
*ätit frukost vid tvn
*duschat
* städat mitt rum + dansat
*vatt i tenhult och fotograferat allianskyrkan, till mitt hemsideprojekt + köpt pepparkaksdeg och russin
*bakat pepparkakor med russin i! var tvungen att testa efter som jaghåller på med en marknadsundersäkning i skolan där ja och några klasskamrater ska hitta på en produkt och sedan fråga runt lite vilka som skulle kunna tänka sig köpa dem och lite andra frågor, för att sedan få fram en målgrupp att inrikta sig till. men just pepparkakor med russin blir nog en ganska bred målgrupp.
*ätit pepparkakor
*ätit middag
*spelat innebandy
*duschat
*ätit kvällsmat
*suttit vid datorn.
Känner att de varit en händelserik dag! =)




Har ju sagt att ja ska skriva om ordet Underbart men har haft en hel del annat denna veckan så har inte hunnit skriva, men ikväll fick jag lite tid över och skrev ihop lite, ordet är väldigt svårt att beskriva och ja tycker inte att de finns så mkt att skriva om de, men ja har iaf försökt! =)

Underbart

Detta är ett sånt ord som är rätt svårt att beskriva, samma sak som ordet fantastiskt. Orden Underbart och Fantastisk kan ja tycka är på något vis lite lika, båda orden är positiva och beskriver något bra eller härligt. Om man kollar på synonymer till ordet underbart så kommer faktiskt ordet fantastiskt upp. Något som är underbart ser ja som härligt, kanske en vacker sommardag då man ser ut över en vacker glittrande sjö, eller kanske havet. Men de kan också kännas underbart att åka skidor högt uppe i bergen! UNDERBART! ”Du är underbar”, hur glad blir man inte av att höra sånt ibland? Ordet underbar använder jag när ja ska beskriva mina vänner eller något som är riktig fint.


Nu blir det sängen, nytt lakan, nytt örngott, nytt överkast, ny städat rum och helt Underbart! ;D God natt :) /Christin R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0