Innebandytunering och PBdagen

Jo som sagt så blev det en sväng till Vetlanda på innebandytunering igår (natten tills idag).
Tuneringen var skoj, men oturligt nog kom inte något av oss två lag som ja åkte  vidare efter gruppspelet.
Var hemma vid 4a tiden.

Vaknade vid 8 i morse, tänkte "Åh, va skönt att de är lördag! Då kan jag sova en stund till!" Just då ringer väckarklockan! Hm.. varför ringer den blir första tanken, åh nej! Måste ju gå upp, skola idag ju! PBdagen! Suck!

Mellan 10-11 satt jag nere i fotosalen vid skolans coolaste och nyaste datorer (skolan satte in dem under lovet v.44) och redigerade bilder i Photoshop. Folk kom och pratade och frågade om hur vi gjorde och hur de var att gå media och va vi gjorde på Foto. De var trevligt =)

Mellan 11-12 var ja tillsammans med några i fotogruppen inne i fotostudion och tog porträtt kort och andra kort på folk som ville fotograferas samt massa bilder på oss elever, skit kul!

Mellan 12-13 gick jag runt med en ful PB väst i skolan för att folk skulle kunna fråga om saker, men de sög. Ingen frågar ju ngt och ja orkade inte prata med folk heller, satte mej och fikade i cafeterian och lite så.

Sen blev de en sväng upp till A6 där jag träffade hela familjen innan vi senare åkte hem. Nu väntar jag på MIDDAG! är sjukt hungrig och sjukt trött!




Lite bilder från fotostudion
 

 

 
/Christin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0