Hemma från London!

Vid 00.30, natten till torsdagen kom jag hem till mitt kära hus efter att ha varit ett par dagar i London. Har haft ett par kanondagar där =)
Orkar inte dra hela historien om vad vi har gjort men kan ju säga att vi besökte alla de platserna som man ska ha besökt när man varit där, fråga mej om ni undrar om ja varit på ngt visst ställe :)

Tog en hej dundrande massa bilder under denna resan, totalt över 500bilder tror jag, men har väll rensat bort så det är lite under 500bilder. Men de är väll skoj med en massa bilder, men de tar en massa plats i datorn!

Nu är det innebanytunering i Vetlanda som gäller inatt! Den börjar vid 22.00 och vi ska infinna oss där vid 21.30. Ska bli skitskoj! Men känns ändå inte som om mans ka spela innebandy inatt! haha inte alls, förra året så var vi hemma 04.30 och jag skulle upp till skolan på Lördagen för att gå till skolan, PBdagen. Samma sak är det iår, kommer vara lika seg, men får hoppas på att det går bra =)
Ska berätta för 9orna om hur de är att gå Media och Foto. Ja, va ska man säga? hehe

/Christin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0