.

Var ett tag sedan ja skrev sist nu, skrev ordentilgt iaf.. har bara skrivit om hur dåligt ja mått och blablabla. Helt ointressant egentligen, eller hur?

Helgen har varit i full rulle som helgerna brukar vara. Min helg i korthet har bestått av detta:

Fredag:
* Huvudverk
* Barnvakt åt David - han fick följa med mig till alliaskyrkan i Tenhult och leka med mina kompias vilket han verkar tyckt varit väldigt roligt. Han sprang omkring och stojade i ca3½ timma innan han la sitt huvud i mitt knä och försökte sova medans de andra spelade pingis. Kan ju säga att lille David på 3år varit helt slutkörd hela helgen! haha

Lördag:
* Sov till 13.30..
* Fotograferat rost till fotolektionen
* Möte i Sävjö, mycket lovsång och allmänt trevlig och mysigt
* Hem til Fredrik för att kolla på hockey (inspelat) tillsammans med Fredrik, Erik, Viktor och Markus. Kom hem vid 03.00.

Söndag:
*Ännu en dag i en kyrka.. Söndagsskola på morgonen, leka med massa barn! Mys är det! Älskar barn! Iaf när de inte ör allt för klängiga. Träffade annat folk som ja inte mött på länge med, väldigt trevligt =)
* Fotografeterat rost igen och redigerat, efter lite snabbredigering är rost lite snyggt! (tror ja vet en som inte alls håller med.. Erik?)




Ibland är det så svårt att veta hur man ska betee sig, hur man ska vara och hur mycket man ska bry sig....


/Christin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0