Blond - gråhårig - brunett

Hmm.. Jo vaknade upp denna morgonen och tänkte "jag måste ringa Patricia, det här går inte".
Håret kändes grått och på innebandyn igår blev jag kallad tant och pensionär av min ärlige kompis Fredrik E. Tack för att du är så ärlig!
Hennes mamma fixade ny färg åt mig och så åkte jag till henne, gjorde en vild chansning, denna gången - gyllenbrun färg. Resultatet blev brunt, riktigt brunt. Kommer nog ta ett tag att vänja sig vid det men ja trivs bättre i denna färgen än det gråa och tråkiga! haha, de var rätt komiskt faktiskt.
Tack Patricia för att du hann med att fixa mitt hår! =)


Kommentarer
Postat av: Clara

snyggt snygging

2008-11-01 @ 18:11:51
URL: http://claralennartsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0