Tisdag

Nu är äntligen tisdagen förbi, tisdagar då huvudverken brukar komma. Men den ko redan igår, men nu är den borta. Gick i skolan alldeles för länge, 8-16.35 är väll schemalaggd tid.. men dagen är lång, för lång! På syslöjden idag hade vaktmästarna mfl. börjat tömma eller rent utsagt TÖMT lokalen. Inga bänkar, skåp, symaskiner, ingenting! Lokalen skulle byggas om.. till en danssal!. Vi väntade på läraren, hon var lite sen, hon släppte in oss i den andra syslöjdssalen, där inne var det kaous! lådor, bänkar, skåp som höll på att välta, grejer överallt och här inne skulle vi ha lektion.. Det första man fick göra var att rensa på en plats som man kunde ställa symaskinen på.

Efter skolan gick jag en promenad, ca 45min, skönt! Igår gick jag ut 1h! Hoppas ja kan hålla detta i fortsättningen, känner att ja mår bättre av det, andas frisk luft och lyssna på musik och försöka koppla bort att oro som jämt ligger runt om kring mej.  Mår bättre idag, tänker inte lika mycket på det som hänt som ja gjort de senaste dagarna. Det tynger, ja hoppas att det blir bra, bra snart.. 

Imorgon har jag NP muntligt i Engelska 11.25-11.55, lunch, göra en datorkunskapsuppg (kanske) och efter detta vänta till 14.10 för att göra en utverdering för hela läsåret. Jobbigt att det ska ligga så långt efter det att vi slutat.. slutar ju i vanliga fall 12.20 men har verken vanlig Tyska eller Engelska imorgon.
Take care! 
image10
Bild från promenaden igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0