Onsdag, duktig!

Dagen började med Engelska muntligt NP, de känndes som om de gick rätt bra trots att jag var hur nervös som helst! Efter det åt jag lunch med Patricia och följde med henne till hennes praktikplats, frisörsalong, martina och malin kom dit för att Patricia skulle testa göra balfrisyrer på dem! Jag gick tillbaka till skolan för att göra en utverdering men senare tillbaka till frisörsalongen för att se om de kommit fram till något resultat, malin hade blivit jätte fin i håret! :) Duktig är hon patricia! Sen började Patricia på med Martina men det resultatet hann ja aldrig att se för ja skulle till bussen där jag skulle möta Erik.

Väl hemma somnade jag och senare på kvällen var ja ute och sprang 4km! Hoppas verkligen inte att jag drabbas av en sån träningsverk som man kan få när man sprungit efter att inte ha tränat på länge. Imorgon ska vi springa runt munksjön på idrotten och det är lite mer än 4km! hoppas ja slipper träningsverk och att ja orkar springa det!

Tankarna faller bort när ja skrattar och har roligt, de faller bort när jag är ute  och går (för det mesta iaf) de försvinner även när jag springer för då faller tankarna på "jag måste orka!" De är skönt att kunna släppa de oroande tankarna på annat ibland.
image14


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0