Ny blogg, Söndag

Hej!
Christin heter jag, jag tänkte att ja skulle börja skriva ner lite om vad som händer i mitt liv och så.. Får de om det kommer att fungera.

Idag har jag jobbat på Hobby Fritid (fjärde söndagen nu, ska jobba där i sommar). Det var lagom mycket folk som kom och handlade tillbehör idag så de gick bra, även massa krongel i datorskystemet och konstiga frågor som jag inte kan svara på. suck. men skönt att tjäna lite pengar iaf, de behövs verkligen! Kontots pengar går åt drastist i vissa perioder.
Efter jobbet åkte ja hem och åt middag och sedan iväg till mormor och morfar för att fira lite morsdag :) Gott med tårta!

Har konstaterat en sak efter en del jobbiga saker... "Livet är ingen dans på rosor". Även om man känt att allt varit bra en längre tid och man mår toppen.. så plötsligt händer det något som får hela världen att vändas upp och ner... Livet går upp och ner hela tiden...

För övrigt så fyller Erik 18år :) Grattis!

/Christinimage2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0