Imorgon Torsdag är det...

Imorgon är det bara tio, TIO dagar kvar med den nuvarande klassen, MP1C, sorgligt. Vi har haft det så bra, i 2 hela terminer. Vi var 32 men senare 30, tror inte jag fattat vad denna klassen har fått mej att må bra, den goa gemenskapen och glädjen vi har haft tror jag ingen annan kan fatta. Men nu när det bara är tio dagar kvar i skolan med dessa underbara människor så får man helt enkelt bara ta och ta vara på de dagarna!

Nervös inför fredagen, alltid ska man vara nervös för något! Börjar bli riktigt jobbigt! men iaf så ska vi få reda på våra nya klasser på fredag. Och det jag är mest nervös för är vilken inriktning jag kommer att hamna på. Vill så gärna ha FOTO men det är ju oxå den inriktnnigen som är mest eftertraktad och bara 16 elever kommer in på den.. Så de är bara att hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0