Fredag och skola, bara ca 1½ timma kvar...

Sitter här i en datorsal på mediekunskapen, ska skriva en recention och sen en text om ngr skådespelare typ. Om 1½ timma vet jag förhoppningsvis om jag kommit in på Foto, det är nervöst och ja hoppas verkligen att jag kommer in... vet inte vad jag göra annars!

Efter skolan så ska ja på stan, köpa olika saker, presenter och hårnålar typ :) Ska väll träffa Therese skulle ja tro och fika med Eric sen :)


Är lite små orlolig för helgen, hur de kommer fungera med vissa saker, men ja hoppas verkligen på det bästa!...

Ha en toppen helg!


Kommentarer
Postat av: queenpeach

håller tummarna! kolla gärna in min webshop där det finns kläder som ingen annan i Sverige har :D

2008-05-30 @ 09:41:56
URL: http://queenpeach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0