Trött!

Japp, kom hem vid 18.15 ungefär, som sagt jobbat idag! min första hela dag. Lång var den! Så himla trött var ja när ja kom hem men då ville Fidde min kusin ut och fiska så så blev de, fick en liten gädda.. Nu sitter ja bara här och segar. Ont i fötterna och hur trött som helst, kan bero på att ja klockan 22 kom på att ja inte ätit sen lunch, 12.30!, hade väll ätit ngn kaka eller ngt sen dess men inget annat. Men de blir nog sömn snart för min del iaf!

Hej svejs!

Här är lite bilder från skolavslutningen, på några av mina underbara (föredetta) klasskamrater!


Jag, Linn, Jenny, Matilda, Linda (Foto taget av Elin, läraren)


Matilda och Linda på Vätterstranden! Härligt väder var de!


Såg dessa söta ankungar! SÅ UNDERBART SÖTA!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad liten jag ser ut på översta kortet :P Hah.

Måh, den dagen var mysig! :D

2008-06-18 @ 20:40:20
Postat av: Linn

så jag heter Linna nu för tiden? de visste ja inte om..=)...thhaa...

2008-06-25 @ 22:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0