Snabba ryck!

Ja, igår så jobbade jag till klockan 18 som vanligt. Efter jobbet så tog jag bussen in till stan. (höll på att missa bussen eftersom att ja skulle kopiera några papper innan  jag gick hem för dagen.) Hoppade av bussen vid Ekhagen och gick in på Lidl. Därefter gick jag ut till busshållplatsen igen och ringde Fredrik. =) Sen kom 13 bussen, en smal, hög, GRÖN och jätte konstig buss, konstigt så brukar de inte se ut!. Jag åkte ner till A6 och gick och kollade på lite saker till mig själv. Kl. 19.30 kom jag på att jag hade 30min på mig att köpa 2 presenter och slingfärg! Jag löste den ena presenten på ett väldigt smart och enkelt sätt. Sen kom Therese. klockan var 19.35, vi viste inte alls va vi skulle köpa. Men så till sist hittade vi en hel del saker. På kvittot stod det att ja betalade 19.52, det tog evigheter för kassörskan att ge oss lite papper och sånt till presenterna med. Så antar att vi inte kom ut därifrån innan 19.56. Snabbt in på H&M för att köpa slingfärg till mig,amanda och therese!. Vi kom ut ur A6 strax efter klockan 20. Vi han allt! =) vi åkte till Mc:donalds och åt lite, de tog oxå evigheter. Först i kön och sen få den mat man beställt. Sen kom vi på! Vi ska på BIO! =) Vi försökte få tag i Amanda och patricia som slutade jobba i stan kl. 21. ja och Thez åkte ner till stan och var där vid 21. Vi skyndade oss upp till Bion och fick äntligen tag i Amanda och patricia. Det var bara Amanda som var sugen på att följa med så hon hoppade på första buss medans vi köpte biljetter till filmen som killen i kassan hade rekomenderat, "BRUDENS BÄSTE MAN". Nu kunde vi äntligen ta det lite lugnt =) Skönt, filmen var jätte bra =)Det var ju en kärleks komedi, den innehöll både romantik, sorg och glädje =) 
Tack för en trevlig kväll flickor!

Nu sitter jag på Jobbet igen, såhär på morgonen är det nästan meningslöst att vara här. Det är sällan det kommer kunder såhär tidigt. Menmen jag kan ju sitta här och skriva =)

Ikväll blir det 18årsfest för Hanna! =)

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0