Skolan

Meningslös dag, sitter i skolan. Dagen började med att ja missade bussen, mamma skjussade in mej till jkpg. Hann med en annan buss sista biten ner till stan, kom faktiskt före min vanliga buss hehe. Sen märkte jag att ja glömt mina nycklar hemma surt!
Svenska - nödvändig
Textilen - onödig, skulle lämna in ett par saker men kunde inte det eftersom ja glömt nyklarna till skåpet där jag hade mina saker.
Lunch
Datorkunskap - Lämnade in uppgiften under lunchen (HÅLTIMMA)
Matten - Har ingen, gjort klart uppgiften (HÅLTIMMA)
Naturkunskapen - fick läraren till att ge oss en hemläxa istället. (HÅLTIMMA)

Fick här med sluta 11.30 istället för 16.35! :D GÖTT!! Hade kunnat sluta redan klockan 10.15 tror jag eftersom vi inte gjorde ngt på textilen utan bara gick dit och sen åt lunch. menmen sånt är livet!

Men nu sitter jag och väntar i skolan, sitter i en datorsal men ngr klasskopisar, alla spelar spel eller chattar.  =)
Klockan är 12.40 och jag ska vänta tills patricia får sin håltimma mellan 14-16 =) Så ska väll ner på stan en sväng snart skulle jag tro. 
 
Ha de toppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0