Onsdag, trött!

Nu är man på jobbet igen, ny dag och jag är jätte trött! Efter jobbet igår åkte jag Erik och Fidde ut till Vaggeryd och hälsade på Uv-lägret igen. (Ä-ryd och Tenhult). Det var skoj men de blev lite sent igen, var hemma lite innan 12. Blir sent eftersom ja skulle upp och jobba igen, var hur segt som helst att komma upp i morse. Engholm ringde mig vid 6 i morse men ja la på. Orkade inte prata så tidigt och ja ville sova minst sju timmar denna natten och då ringer han och väcker mig. Innan dess hade jag fått ett sms av Tomas med, vid 3.30 suck, men iof var de ganska bra att han skickade det, annars hade jag aldrig kommit på att jag hade glömt att ställa in alarmet på mobilen!

Denna dag:
Jobb, Jobb, Jobb
Kanske våffelkväll i Ödestugu annars packa inför Gullbranna
Kolla på fotboll i Slätteryd =) Heja Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0