Myskväll =)

Dagen började med att se klart på filmen på Engelskan och ha betygsnack, sen blev det en sväng till A6 för att köpa ngt att ha på mig imorgon på avslutningen =) Och denna dagen lyckades jag iaf hitta en sak.. eller 2 =)

Efter skolan och stan så åkte jag hem, vid 17 blev det en kort sväng på ca 20min hem till Fidde för att prata lite innan Matilda skulle komma och hämta mej på moppen =)
Hon blev försenad, försenad och försenad! Hon skulle hämtat mej vid 16.30 hemma hos mej men sen så kom hon till tenhult vid 17.55 typ :P
Hemma hos Matilda så väntade Linn och Linda =) Vi pratade, åt mat, spelade kort och något annat konstigt spel och avslutade senare med Film, glass, chips och coctail :) Mycket mysig och trevlig kväll med er! Tack!

Nu ska ja snart sova så ja inte somnar på avslutningen imorgon! Kram


Kommentarer
Postat av: Linda

Mah, det var najs :)

2008-06-12 @ 19:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0