Lördag, Söndag

Lördag så blev de wolleyboll vid tenhultssjön och sedan grillning hemma hos mej,och kladdkaka med grädde ocdh daim på ! Mumms! Och så stack jag och 4 st ut med båten vid 23 och då lämnade ja huset med ca 15 st, vissa åkte till tenhult och spelade lite wolleyboll till. När jag senare kom tillbaka hem vid 12 tiden så trodde jag först att folket åkt hem, Men så går ja ut på altanen och där sitter 5 killar (en låg i soffan och sov med) och de hade ställt igjorning borden och stolarna och diskat massa åt mej! FY va glad jag var då!
Under eftermiddagen så hade jag sett att det låg en jätteliten mus ute hos kaninerna och bara flämtade, ja viste inte va ja skulle göra med sen så ja gav den lite vatten för den var så söt och så tyckte fidde att ja skulle ge den lite ost så de fick den med men den varken drack eller åt av det. Innan folket åkte hem så skulle Jakob kolla på musen, han gick ut där och sa att vi måste ju ta död på den, där kan den ju inte ligga, så ja rusar ut när Jakob tar tag i en spade. Höll för öronen men hörde ändå ljudet av spaden som nöddade golvet. Jag höll på att KRÄKAS usch! men de var väll bäst så. Sen när man går upp på rummet för att sova så har de ställt in en vas med prästkragar brevid sängen! Vilka härliga vänner man har! =) Therese sov hos mej även denna natten, snäll är hon, så ensamt och skrämmande när man är själv i ett så stort hus, men hon sov givetvis i syrrans säng:P

Söndag så jobbade jag på Hobby =) Mycket folk idag och jag fick en magnumglass! Mumms, Engholm kom och hälsade på mej och de funkade bra, fick massa jobbiga frågor och kassapparaten kronglade hur mkt som helst. (som vanligt). Sen gick jag och lämnade några kort till en som ja känner och gick och köpte en paj och åt den hos Fredrik (kussen) sen blev det fotboll och wolleyboll i malmbäck och sedan toast hos fredrik. Sen åkte jag hem och då hade familjen kommit hem, och man får beskedet att vi inte har något vatten hemma! SUCK :( Menmen får hoppas att de komemr tillbaka snart!

Har haft en underbart trevlig och mysig helg =) Tack vare mina underbara vänner!<3 Tack för att ni finns!

Ha en bra vecka!

Den söta musen ute hos kaninerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0