Lång dag!

Sitter här, trött, lite deppig, solbränd, ska snart sova. Har varit en lång dag idag.
Gick och la mig vid 03.00 igår, upp vid 08.45, åka till kaxholmen 09.30, skulle kolla på broderns fotbollsmatch. Nästan framme i kaxholmen ringer mobilen, jobbet ville att ja skulle komma dit vid 12 och jobba för den andra var sjuk. SUCK, varmt och solit ute och ja ska in och jobba.. menmen så blev de, hann bara kolla på första perioden, hem snabbt coh byta om och¨åka och jobba.

Efter jobbet blev de en tur till Fredriksdal för att kolla på kussen, abbe och josefs match, satt där i solen och stekte, hur varmt som helst, svettades så de var inte vetit! men man ska inte klaga,

Efter fotbollen åkte ja och några till målen och badade i tenhultssjön, underbart skönt!! verkligen!

Efter de blev de massa fika hos fidde, tommy & jerry kex, rulltårta, choklad, pepparkakor, sockerka, havrekaka och säkerligen något mera.

Efter det cyklade jag snabbt genom skogen hem, läskigt men ville inte cykla på stora vägen. Väl hemma höll ja på att dö av illamående och svett. Förmodligen pågrund av min dåliga mat ja åt under denna dagen, konstaterade attt ja hade ätit 1 macka och 1 sandwich innan jobbet, på jobbet 1 winerbrötd, efter jobbet 1 drickyougurt och 1påste gott & blandat och sen på matchen 1 läsk. Sen fika hos frerik. usch! undra om alla söndagar kommer bli lika dana sen i sommar!

Nu ska jag nog gå och sova, ha de gott i veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0