Sitter och bara väntar..

Är det de livet går ut på? Att bara vänta på olika saker som man längtar efter. Som idag så sitter jag just nu och antingen väntar på att det ska komma någon kund för att ja ska kunna ta betalt eller att det ska bli lunchdags som inträffar om lite mindre än 30minuter. Sen när lunchen har varit kommer jag att vänta både på kunderna och att tiden ska gå så att klockan slår 18 och jag kan sluta och sedan åka till Gullbranna =) De är alltid något man längtar efter. Men De kanske är bra? Ha något att se fram emot? Gullbranna ska bli jätte kul! Kankse är det så. Se där, där kom till och med ett par frågor. Det är oxå sånt som livet verkar innebära, massa frågor som man kanske inte ens kommer att kunna få svar på. Jag tror att vi människor tänker för mycket. I alla fall så gör jag det.
Det händer tillexempel att jag fundera över:
- Vad en person menar med "..." i sina sms.
- Varför jag sa eller gjorde något som blev fel.
- Varför vissa beter sig på ett visst vis.
- Varför vissa inte förstår vad de gjort för fel.
Och mycket mycket mera.
Tror bara att man mår dåligt över att tänka så mycket. Men det kan säkert vara bra i vissa fall med. De som inte förstår vad de gjort för fel i vissa samanhang borde ju tänka lite mer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0