Jobb, bad

Sitter här i 30graders värme, inomhus klockan 23.30. Kan inte fatta varför de ska vara så himla varmt. Usch!
Idag har jag jobbat, såg på en termometer som vi hade på jobbet, den visade  ca 28grader, INOMHUS i en stor hall med fläcktar! USCH! Fatta vilken huvudverk jag har gått runt med, och vattnet på jobbet smakar Apa + att det alltid är jummet.

Nu ikväll har jag varit och badat, cyklade från jobbet till målen (dvs, runt halva Tenhultssjön!), hade sjukt ont i magen och ryggen och trodde att ja skulle spy under mer än halva färden men som tur han det släppa innan ja  kom fram till Målen där ja skulle bada med Tomas, Jakob, Erik, Martin, Calle och Fredrik E. Jag och massa killar, kul? Nej, de ska bara putta i mej i vattnet hela tiden, iaf Fredrik, och Jakob höll på att dränka mej när han tryckte ner mej i vattnet. Usch! Men han fick igen! haha =) Sen tryckte Tomas in min Cykel i hans bil så ja skulle slippa få cykla tillbaka ända hem, så jätte snällt! Och så åkte vi till Fredrik Rogös lägenhet och fikade lite och hade det trevligt och mysigt. Sen fick ja skjuss hem av Fredik E.

Nu ska ja försöka sova en liten stund, ska vara hos Hille i Tenhult kl. 08.30 för att hjälpa henne med att lägga in ca 600 bilder från hennes mobil till datorn innan jag börjar jobba klockan 9.

VET NI VAD?
Förmodligen så kommer jag bara jobba denna veckan med! Sen kommer jag att ha SEMESTER 2 ½ vecka innan skolan börjar! SKÖNT! Ska på läger + Frizon (fr. sön v.31-) v.32 sen ska ja bara lulla runt den sista veckan innan skolan =)

Ha de toppen nu för nu ska ja sova! 
/Christin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0