Hej!

Hejsan! Nu var de länge sen ja skrev. Har haft så mycket annat för mig i helgen och nu i början av veckan. Min helg innehöll bland annat 18årsfest, slinga håret med Amanda,Therese och Patricia (blev nästan vitt..) grillning hos Lejla, Jobba och både spela fotboll i regnet och sedan kolla på finalen mellan spanien och tyskland.
Igår gjorde jag inte så mkt, kom hem och var jätte trött så sov lite och satt vid datorn. Borde egentligen ha packat inför Gullbranna. Men de orkade jag inte. Så det är det ja ska göra ikväll. Ska till A6 efter jobbet (18.00) och sen kommer jag väll hem vid ca 20.30 och då måste jag packa för Abbe kommer och hämyar mej på jobbet vid 18.00 imorgon.

Nu är jag på jobbet och typ väntar på att mina första kunder ska komma. Får väll sitta här vid datorn och lyssna på alla telefoner som ringer, det är verkligen många telefoner som ringer hela tiden. Varje försäljare har väll en fast och en bärbar telefon med så det blir ett himla liv innan de har svarat i den ena telefonen.

Ha de så bra så får vi se om jag skriver något mer under dagen. Annars så kan ni finna mej på Gullbranna i onsdag kväll till Söndag eftermiddag! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0