Gullbranna Ikväll

Tror ingen kan förstå den längtan jag har att komma tillbaka till Gullbranna. Bara komma ifrån allt, jobb, hem, dator, Tv, Ja och sånt som man egentligen inte behöver för att ha roligt. På Gullbranna sätter man sig inte framför Tv:n, det finns inget till datorer som man kan använda, eller visst om man lånar den i reseptionen som är spärrad på vissa sidor eller om någon tar med dator vilket jag inte tror att folk gör. Kommer bli skönt att koppla bort jobbet några dagar med, det är skoj men man blir lätt trött. Koppla bort alla telefoner som ringer och alla kunder som kommer med dumma frågor som jag inte begriper mig på men tvingas försöka svara eller ta reda på. Visst på Gullbranna kommer jag oxå att jobba, men där är man med alla kompisar och man hjälps åt och allt det man gör är roligt när man är tillsammans =) Tycker verkligen om det härliga gänget av kompisar jag har! De ska ni veta!

Åh va jag längtar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0