Skola imorgon

Ja, nu är sommarlovet slut! Eller nästan iaf. Har hänt så otroligt mycket denna sommaren. Har nog bara varit hemma med familjen 1 eller 2 kvällar på hela sommaren. Fattar inte hur jag orkar! Haha. Har jobbat mellan 9 och 18 istort stätt varje dag och senare hittat på något på kvällarna. Men denna sommaren kommer vara oförglömmlig på många olika sätt. Denna sommaren har varit den värsta men ändå kanske den bästa. De är svårt att säga hur man ska säga.. Har vatt så jobbigt med det som hände min kusin men samtidigt har man så goa vänner som gör dagarna lättare och roligare och händelserika. Tack för att ni finns =)

Imon börjar då skolan. Klockan 08.15 ska ja befinna mej i Brahe salen på skolan tillsammans med de andra 2orna på skolan. Därefter vid ca klockan 09.30 kommer jag att få träffa min nya klass. Har träffat dem en gång innan skolan slutade men nu börjar de 2 åren som ja kommer gå med dem. Hoppas på 2 roliga och händelserika år. 2 bra år. Hoppas på att denna klassen lblir bra, men tror inget kan slå den klassen som ja haft i 1an!

Idag- inget har hänt. sorterat en massa papper typ. Skolarbeten, betygspapper, lönepapper, praktikpapper och en massa annan skit. Trist! Sen har jag suttit i ngr timmar med mitt album och klistrat in bilder =)

Lycka till imorgon (alla ni som börjar skolan igen då)
/Christin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0