Skola igen

Ja nu har då första skoldagen efter sommarlovet varit. Usch säger jag. Skoldagen började i Brahesalen (skolans största lokal kan man säga). De inledde med en låt, efter låten så var gymnasiechefen framme och pratade lite om den olyckan som hände Viktoria (min kusin) i sommras. Visserligen bra att de tar upp det i respekt. Men de tänker kanske inte på att de kan vara jobbgt.. Kände att de kanske inte var den roligaste starten på skolåret precis.. Därefter var de en tyst minut och lite musik. Därefter pratade gymnasiechefen om det besök skolan hade haft av skolverket i våras i typ 20min sen var de en låt och sen kom tanten fram och snackade om samma sak i ca 10min till. Sen var de mer musik och snack. Mötet avslutades senare av en låt som kören sjöng.

Efter mötet i Brahesalen så träffade vi klasserna. Min nya klass. Många från den gamla men många nya ansikten. De kommer nog funka bra men jag tror aldrig att denna klassen kommer ha samma gemenskap som vi hade i den förra. Saknar er!

Efter skolan blev de en sväng på stan och fika och sånt =)

Nu är ja trött!
/Christin

Kommentarer
Postat av: Jossan

jag förstår att du tyckte det var jobbigt där i början. tänkte på hur himlans synd jag tycket om dej:( hoppas att saker o ting blir bättre.PUSS!

2008-08-20 @ 22:50:04
Postat av: Clara

Jo, ja vet att det var jobbigt, det tycker jag också. Vill gärna träffa dig nån dag i skolan, har lyckats att inte se dig ju :/ Trist. saknar dig Kicki. Och jag saknar Viktoria så himla mycket... va jobbigt. kram

2008-08-21 @ 21:48:41
URL: http://onevoice.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0