Innebandy

Änterligen har innebandyn i Ödestigu startat! Känner att ja behöver all träning jag kan få nu! På söndag blir de innebandy igen och förmodligen så kommer de starta upp i Tenhult igen nu under hösten med ungdommar från de olika kyrkorna =) Skitskoj!

Idag har jag varit i skolan som vanligt, hände inte mycket. Hade psykologi sista lektionen.. Segt, fattade inte mycket av det läraren sa. Var så trött dessutom. Läraren är dessutom mycket skumm!:P
Efter skolan träffade jag pappa och vi åkte upp till A6 och köpte ett par innomhusgympaskor och pennor, sudd och stift =)

Sen var det ju innebandy på kvällen och jag kom hem för cirka 40min sen :) Nu ska ja snart förska sova! är trött!

/Christin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0