Hej Hopp!

Håller precis på att göra klart på rummet. Garderoben ska städas och rensas och ska nog försöka få bort lite prylar ur rummet och kanske senare försöka möblera om lite med. =)

Idag fick jag mitt minneskort på posten! Har varit ute en sväng och testat kameran, blev ca 260bilder men ska bara lägga upp några =)

Här kommer några av de bilderna som jag tog innan!


Mitt hus =)

Nästan hela trädgården =)

Fina blommor =)

Hus nere vid Riddesberg
 
Blomma med fluga                                 Badplatsen
 
Geting på blomma                                   Geting på äppel med sirap

Massa getingar ute nu, här är ett 10tal i ett äpple!

Nej nu ska ja fortsätta på rummet =)

/Christin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0