Gullbranna imorgon igen.

Nu börjar klockan bli sådär mycket igen. Visserligen är den väll inte mer än 01.20 ungefär. Men jag har gjort mycket idag, som alla andra dagarna i veckan. Under de 3-4 senaste veckorna vet jag med mej att jag inte varit hemma, iaf inte hemma utan kompisar under någon av de kvällarna utan jag har hittat på en massa skoj =) Visst är de skoj, men man blir trött i längden av att jobba 9-18 mån-fre och sen åka på en aktivitet efter 0-1h. Men nu! Änterligen så har jag tagit SEMESTER! Eftersom jag bara har tagit ledigt 3dagar + att jag jobbat 1 söndag sen den 16juni så tycker jag att jag är värd det.  Ska väll jobba där lite söndagar i höst. Ska ha SOMARLOV 2½ vecka! De kommer bli skönt! Med massa att göra!

Imorgon så drar jag iväg till Gullbranna igen, får se hur det känns att komma tillbaka dit igen. Sist jag var där var ju under GF. Se på alla ställen där vi var och sörjde och fick hjälp, komma ihåg minnen på de platser jag sett Viktoria där på och så.  Men nu är det läger och det är tält som gäller, kommer nog få mycket att göra och så så de går nog bra, hoppas jag. Lägret börjar iof inte förens på Söndag eftermiddag men ja kände att de kunde vara skoj att åka ner tidigare =)
På Fredag nästa vecka slutar gullbrannalägret och då drar jag som ja gjorde förra sommaren upp till Torp i Örebro på Frizon. Sjukt skoj var de förra sommaren och ja hoppas verkligen på det samma nu! =) Kommer hem på Söndag kväll vecka 32 från Frizon.

Sen har jag semester v33 och halva v34 innan skolan börjar igen och de kommer vara sjukt roliga veckor, hoppas jag iaf!

ha de nu gött så kanske ja skriver om min vecka på gullbranna coh frizon under v.33
/Christin

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag vill också till Frizon. Men hoppas att du får det roligt där iaf! :D

2008-08-08 @ 01:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0