Dagen idag..

Jo idag har dagen rullat på som vanligt, inte hänt överdrivet mycket. Hade håltimma som vanigt på fredagar och gick och fikade med Erik, mycket trevligt =)
Sen blev jag så glad när läraren sa att vi kunde åka hem och jobba på våra grupparbeten istället för att sitta kvar i skolan mellan 15.00-16.30 =)
När jag kom hem fick jag ett ryck att göra en "foto studio" typ. Så gick in i det andra huset i min trädgård, hittade en vägg och satte upp ett stort mörkbått lakan på väggen och ett nere på golvet, min syster kom hem då jag kom hem och så sa ja till henne att hon fick bli min modell. De ställde hon upp på =)

Snyggingen Johanna:
 

På kvällen åkte jag och Therese till Pingstkyrkan i Tenhult. Det var en poäng jakt som innebar att vi skulle fixa fram så många saker som möjligt och sedan få poäng för de olika sakerna (alla sakerna var olika ycket värda. Vi åkte hem till mej (mitt lag) för att skaffa fram sakerna. Jag hade många av sakerna hemma, och de festa gick på något sätt att fixa fram. När vi skulle börja räkna upp vad vi fått ihop för saker så kom ja på att ja glömde en kasse som jag lagt 3 saker i, tandkräm, kaviar och diskborste. Senare när vi fick reda på vem som vann fick vi då reda på att vi kom 2a och vi saknade just det antalet poäng som vi hade kunnat skrapa ihop genom att räkna med de sakerna som ja glömde hemma, SURT!:P
Sen bar det av en sväng in till MAX, åt en glass sen bar det hemmåt igen =)

Nu blir det sömn! Tenhultsdagen imorgon! ska sälja korv! haha

Kram och god natt / Christin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0