Äntligen!

Ja äntligen har jag köpt den. Kameran jag velat ha hela sommaren =) Åh va glad jag är! Nu väntar ja bara på minneskortet som ska komma på posten, borde komma imorgon för på internet står det att den är skickad! Har visserligen mitt gamla minneskort men den kan ja bara ta 20bilder på så de är jobbigt att behöva springa till datorn hela tiden för att lägga in dem.

Här är kameran =)

Canon EOS 450D



Idag har jag först varit och köpt kameran och handlat massa saker till min lillebror som fyllde 3år idag. Med mej på stan har Linn varit och henne fikade jag även med, Mycket trevligt! Tack för det Linn. =)
Sen väl hemma så blev det födelsedagsfika och tårta =) MUMMS!
Lille david som fyllde 3 år var helt galen hela eftermiddagen, tror det kan berott på längtan efter att öppna den högen av presenter som han skulle få öppna efter han ätit.
Sen drog jag iväg till Tenhult för att spela wollyboll vilket inte blev så länge eftersom wollyboll planen stod i vatten. usch! Så vi åkte till Peter och väntade på att han skulle komma hem så vi skulle kunna fira honom idag, killen blir 24år idag. Så där fick vi tårta =) Mumma.
Även Thereses pappa fyller år idag, så ja tog och skickade ett sms till honom vilket tydligen gjorde honom väldigt förvånad men glad =) han fyller 50år!



Tårtan              

David blåser ut ljusen


"Anna Titti köpa den" (förklarar vem paketen är ifrån)

Min bror är galet söt!


Han var helt galen i eftermiddag som sagt. Iväntan på att öppna alla presenterna =)

Nu ska ja snart sova. Imon är det JULBORD som gäller, kalla det vad du vill, men håller med dej om att de låter galet! Men förra året så kändes det som julafton den natten då vi hade det förra året när vi skulle åka hem. Efter att ha dansat runt julgranen och kommit ut i kylan. =)

/Christin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0