Allt känns upp och ner

Blir bara snurrig såfort jag böjar tänka. Varför ska jag fundera så mycket över saker. Finns så mycket som snurrar i mitt huvud just nu, nästan som en marddröm. Suck säger ja på det! De kanske finns en enkel förklaring på det mesta men jag kan inte själv komma fram till vad svaret är. Kankse de inte finns ngt svar på alla funderingar. Aja.

Nu är de bara En vecka kvar tills ja börjar i 2an. MP2B, tillsammnas med nya klasskamrater och Foto som inriktnig. Visserligen kommer det följa med klasskamrater från min gamla klass men de finns ändå de som ja kommer sakna. Hade längtat efter att få gå två år tillsammans med den som ja jobbat med på alla mediasakerna men nu så har hon tyvärr bytt til Natur. Kom som en chock men ja kan ju inte styra över hennes liv om hur hon vill ha det. Kankse var bäst för henne att göra så. Som tur är kommer hon finnas kvar på samma skola iaf =) Tack och lov för det! Emelie kommer sakna dej!

Kort samanfattning om början på denna veckan:
Måndag:
Hemma, packa upp, stryka och kolla massa på internet om kameran ja ska köpa och sen spela volleyboll. =)

Tisdag: Upp tidigt för att åka in till stan vid kl. 10. Sen hem och fixa lite och kolla på kameran igen och leka lite med lillebrodern för att senare åka till kussen fidde och kolla på Sagan om Ringen med Joel, Fidde och Jonatan (Fredrik E var där typ 10min innan jobbet bara) =)

Nu blir de sömn =)
Kram /Christin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0